Hej.
Vi har købt et Samsung M71, og har nu forsøgt at koble pc til tv´et og det virker ubeklageligt!! Men når vi vil afspille dvd via pc, kommer der bare en lilla skærm på tv´et, ingen film! Hvad gør vi galt?
Derudover er billedet på tv´et lettere ringe ved afspilning fra rigtig dvd og teksterne er en form for sløret.. Nogen forklaring på det?
Har indstillet efter nogle anvisninger/erfaringer herindefra og det gjorde billedet markant bedre(til almindelig fjernsynskiggeri)(bruger analogt signal), så er faktisk tilfreds med billedet nu. Dog er det irriterende at billedet hurtigt bliver ringe, hvis man rejser sig op, går ganske lidt til siden, men er det ikke hvad jeg kan forvente af en lcd-skærm?
Farverne kan jeg ikke lade være med at grine af, rød og grøn SKRIGER, har ikke fundet nogen løsning endnu, andre der har fundet en løsning?
Vi kan altid levere tv´et tilbage inden 14 dage, men spørgsmålet er om vi kan finde noget bedre.. Overvejde også Philips 9731 og Panasonic TX- 32LX600. Philips fandt vi havde en stor skærm og Panasonic lettere usexet;-), ja jeg er en pige, så designet betyder altså noget, men billedet mere, dog!! Nå, det var bare mine tanker efter at have haft lcd et par dage.
Håber der er nogle, der kan komme med gode råd!
Med venlig hilsen Tvilling25.