recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærmopløsning v/ Amitech HomeCenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkærmopløsning v/ Amitech HomeCenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bifboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Emne: Skærmopløsning v/ Amitech HomeCenter
    Sendt: 26-Januar-2007 kl. 20:32

Jeg har investeret i Amitech HomeCenter Living 570 og den fungerer bortset fra skærmopløsningen på pc-delen. Den står til 740x580 og jeg kan ikke flytte den højere op. Jeg har den tilsluttet via DVI og HDMI til mit Sony Bravia v2000, så den skulle gerne kunne trække en noget højere opløsning.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om det bare er forbi det lille pis-tastatur drille mig og jeg derfor ikke kan flytte "skyderen" mod en højere opløsning, fordi jeg ikke kan holde den nede som ved en alm. mus.

Hjælp please??!

Til top
Bifboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2007 kl. 23:14
Edit: 720*480 er den opløsning, jeg max kan køre med. Kan det passe??
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 09:58

Hej,

Du skulle gerne kunne vælge noget højere opløsning, med mindre din Sony LCD fortæller Windows den ikke understøtter andre opløsninger. (Ville dog lyde meget underligt)

Prøv:

Skærm Indstillinger, Indstillinger, Advanceret, Skærm.

Er der her kryds i "Hide resolutions this monitor doesn't support.."?

Hvis der er fjern denne og tryk anvend.

Skift til "Adapter / Kort" fanebladet og klik på "List all modes this adapter supports..."

Hvilke opløsninger har du her? Prøv at vælge en højere end 720*480.

Hvis du ikke kan vælge andre opløsninger må det være en kombination af Media Centret og din skærm, da Intel kan køre meget højere opløsninger. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu