|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
nikro_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 16-Januar-2007 kl. 10:23 |
Det ser ud til at Panasonic har fået løst deres Purple Snake problem. Der er en laaang tråd på avsforum, om en fyr der har haft besøg af Panasonic teknikere og nu med en happy ending. http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=765341&p age=9&pp=30 Mvh |
|
![]() |
|
Jilted Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Interessant!!.... Måske det var nu man skulle starte en
"underskriftindsamling" fra brugere med problemet, så de kunne komme og fixe de gale tv!! :) Efter at ha set en 30-40 film har jeg dog stadig kun oplevet fænomenet i en enkelt film!! (The Others) |
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Her er selve indlægget: Guys, |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Ok, så konklusionen må vel være, at alle os der er berørte af fejlen, selv skal sørge for at få det indberettet til Panasonic, for at komme i betragtning til en fix-upgrade. I modsat fald: Nul indberetninger = nul panelfejl. Så vi må vel hellere se at komme ud af starthullerne. Redigeret af musicus - 16-Januar-2007 kl. 17:54 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Er der en god måde hvorpå man kan fremprovokere fejlen på. jeg er ikke sikker på om jeg har fejlen? |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg har en DVD-film i den såkaldte kvalitet "Tele-cine" - dvs. ikke helt DVD-kvalitet da den er rippet gennem noget avanceret udstyr. Gennem denne film var fænomenet værre end ved "normalt" brug. |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Hun så det ske A Bronx tale Sea of love V for vendetta Mvh. (ikke en titel) |
|
![]() |
|
Jilted Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
The Others - Sidste scene i filmen hvor Moderen sidder med sine to børn
op af en mørk væg - MEGET TYDELIGT eksempel...! |
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Superman Returns - scenerne i isgrotten
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12444 |
![]() |
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Ja, det er jeg klar over! Pointen var blot at jeg har set slangerne i udpræget grad på denne kvalitet (som ikke er så god kvalitet som Retail DVD'er)
|
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12444 |
![]() |
Hvad for en kvalitet er Retail DVD'er så i? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |