|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Gregersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 07-Januar-2007 kl. 21:24 |
Er der forskel på de to når man ser bort fra at PX'en har digital tuner og ikke sælges i Danmark udover paralelimport?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Nej.
|
|
![]() |
|
Gregersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Men for 3-400 kr ekstra virker Px modellen så ikke som det bedste køb?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Jo, hvis du kan bruge en DVB-T tuner.
Jeg kunne selv godt bruge TV2 digitalt, men heldigvis skal jeg snart ha' HD æske til Canal Digital med DVB-T indbygget ![]() Redigeret af Naiera - 07-Januar-2007 kl. 21:54 |
|
![]() |
|
![]() |
Rigtigt, men det er netop den kasse jeg gerne vil slippe for, har selv stofa-tv der ikke sender digitalt signal, men med en lille stueantenne kunne man jo modtage tv2's digitale signal. Alternativt overvejer jeg at købe et 427XD.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du har pengene synes jeg du skulle købe Pioneer. Det er samlet set et bedre TV.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er også mit indtryk når jeg læser trådene herinde, men alligevel man kan (NÆSTEN) få 2 Pana'er for det eet pioneer koster. (man er vel jyde).
![]() |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
Hej Naiera hvilken HD boks fra Canal Digital er det du får der har DVB-T ? jeg har den nuværende fra FORCE der kan vise HD, men venter på den nye boks kommer så jeg kan få min byttet hos CANAL DIGITAL ![]() er det den nye boks der kommer når de skifter til MPEG4 signal du snakker om ?? |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Hver har sin kæphest her.
PV60 har mindst pixelstøj og står bedst ved SD signaler og analoge signaler, det 90% ser 99% af tiden. PV60 har bedre sort end pioen, hvilket er ret væsentligt. Produktkvaliteten mener jeg er klart bedre ved panaen. Hvis ikke du bruger sourround anlæg, er 600 modellen med extra lyd på højde med de fleste hifi-anlæg godt givet ud. Læg mærke til at Pio brugere har klaget over dåselyd i pioen, samt at højttalere skratter ved kanalskift. På plasmatvbuingguide er de begge to testet: http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/panasonic -th42px600u-review.html http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/pioneer-p dp4270hd-plasma-review.html Læg mærke til: The Panasonic plasma television line, a direct competitor to Pioneer, seems to reproduce standard definition programming with fewer artifacts and pixilation. Panasonic's black levels have been the best in the industry for years, and the TH-42PX600U is no exception. This is an important strength for Panasonic because the dark matter detailing of the plasma television impacts the picture's realism as much as its color reproduction ability. Panaen får 98/100 og Pioen får 88/100 på VALUE, det er en god indikation hvor man får mest for pengene. Edit: 50PV600 fik iøvrigt årets EISA award som bedste high-end plasma TV http://www.eisa-awards.org/history/2006-2007/video.html Redigeret af nextgeneration - 08-Januar-2007 kl. 08:33 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det var noget de snakkede om skulle komme tidligt i år. Der var også noget om, at MPEG4-æskerne skulle have DVB-T. Jeg ved intet om hvornår disse nye æsker kommer, bare 'tidligt i '07'. Jeg gider ikke de nuværende bokse alligevel, da de kun har DVI, så vidt jeg har kunnet læse ud fra deres manualer. |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Den nye HD-boks er udkommet i Norge, det er i Sagem boks som også snart kommer til DK. Efter sigende står nye kunder først i køen mens de "gamle" kunder som skal havde boksen udskiftet må vente lidt. Følgende oplysinger om boksen er taget fra et indlæg på www.sattv.dk "DVB-S2,DVB-S og DVB-T og kan motta både MPEG4(H.264) og MPEG2. Den dekoder både SDTV og HDTV i MPEG2/MPEG4(H264). Den er m.a.o. i stand til å motta evt. HDTV sendinger i DTT i tillegg til SDTV." |
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Med Stofa-TV slipper du ikke for boksen, du skal have en fra slutningen af 2009, når det analoge signal ophører, og du kan ikke bruge et tv med en DVB-T tuner, med Stofa skal du bruge DVB-C til deres net. Så det er penge ud af lommen at købe med DVB-T.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |