|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Johnnybgoode ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: Dominica Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 30-December-2006 kl. 17:50 |
Nu skal det være, vi har set på det samme gamle 28" i snart 8 år, og nu går den altså ikke mere Vi har lagt os fast på at det skal være et 32", på grund af stuens størrelse må det helst ikke være større, og jeg vil ikke gå længere ned i størrelse. Vi har egen antenne, men vil helst undgå for megen ledningsrod, så derfor skal det være et med indbygget DVB-T. Ud over disse ting så skal det naturligvis være så fremtidsikret som muligt (er der i den forbindelse nogen der kan forklare mig forskellen mellem HD-TV og HD-Ready?) Hvad ville i købe hvis i havde i omegnen af 10.000 til at spendere på sagerne ? Nu gjorde det selvfølgelig ikke noget hvis det blev nærmere 7K end 10K, jeg kan sgu ikke lige huske hvor det var jeg gravede de der sorte penge ned På forhånd tak Johnny |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis det skal være LCD, så får du ikke det bedste til 7 K.Kr. Du skal højere en extra Tuner (DTT) koster jo også. Prøv at se på Sony de har modeller med Digital Tuner. www.sony.dk |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Tjaaa... Jeg ville jo gerne kunne anbefale dig et lissom mit eget JVC. Det viser virkelig flotte billeder, og har en rigtig god lyd, som måske er noget af det bedste indenfor fladskærme. Men, da du jo vil have et med "Digi-tuner" så er mulighederne ikke særlig mange, og især ikke når det samtidig skal være et "ordentligt" fjernsyn. Men skulle du nu alligevel ende med at kigge på JVC som dog altså er uden "Digi-tuner" så er mit "JVC LT-32X70" (pris: 10.499 kr.) deres topmodel i 32" serien. Og firmaet (link)> www.godpris.dk er et godt sted at handle, og levering er medregnet i deres priser. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |