|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
taunus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() Sendt: 20-December-2006 kl. 17:21 |
|
Nu skal det være. et nyt tv skal indtage pladsen i stuen og da der er mange støjproblemer med mit første valg - Panasonic 37PV60E - har gjort at jeg nu vender mod JVC LCD. Men skal man vælge M60'eren med Sharps-panel eller R71 med det nye AUO-panel?
PS. Konen siger at der IKKE er plads til 42" |
||
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Jeg ville spørge BrianJVC-han må vide hvilken en der er bedst af de 2. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
LT-37R71 er et rigtig godt TV, men mangler 100 Hz, det har så vores nye paneler fra AUO og nyeste billedteknologi, så det ligger meget tæt på LT-37M60, som udmærker sig mest på hurtige bevægelser. |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
irfo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
laver JVC ikke selv paneler??? Redigeret af irfo - 20-December-2006 kl. 19:16 |
||
![]() |
||
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
|
Hej BrianJVC - vil det sige at du anbefaler 37M60´eren til hurtige bevægelser fx. sport ? Troede AUO panelerne var nyere og bedre end Sharp panelerne......... Nå, men jeg er stadig ved at vælge mellem Plasma og LCD - og lige nu tipper den mod et JVC LCD (vendekåbe, ved det godt Er varm på et JVC 37M70 - bl.a pga maxxbass lyden, da jeg ser "alm. tv" uden sourround, men stadig vil have en god lyd. Giver det en god lyd, eller er det "reklamesnak" som John B fra Jyske Bank vist siger..... ? Og konespørgsmålet: Findes der et ordentligt billede af fjernbetjeningen - har jeg ikke kunnet finde og det spørger fruen om. Typisk Q ikk..... vh. Morten
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
LT-37M60 og det ASV panel, er også en rigtig god løsning, netop fordi at ASV panelet er det eneste på nuværende tidspunkt der kan lave 100 Hz teknologi på alle indkommende signaler. Vi bruger også ASV Sharp panelet i LT-37M70, fordi AUO endnu ikke er helt klar med de paneler som understøtter 100 Hz, men vores ingeniører er i fuld gang. Med hensyn til lydkvaliteten er vores MaxxBass system ikke bare John B. snak, det fungerer i virkeligheden, det tror jeg der er mange der nikker genkendende til. Det giver en helt fantastisk bund, det er et amerikansk firma der har udviklet systemet, som vi har implementeret i vores X70 design, M70 design, og Z70 design. Jeg kan imorgen finde et billedeaf fjernbetjeningen til dig, hvad er din email adresse? Jeg synes vi ser mange indlæg omkring plasma er bedst, det er også rigtig godt til RF-signaler, men det slår altså ikke de bedre LCD-TV. Panasonic PV600 og Pioneers modeller er rigtig gode, men når vi kommer ned i PV60, så må i meget undskylde, så er det altså mere prisen der tricker end det er skærmens formåen. Inden længe vil forskellen på LCD og plasma blive endnu større, fordi mere og mere kommer i HD, og det bliver unægteligt bedre når de rigtige antal pixels er tilrådighed, fremfor scaleren skal få de 1024 x 768 til at blive til 1280 x 720P eller 1920 x 1080i. Og hvis ikke dette var tilfældet forstår jeg slet ikke der er behov for paneler med 1080P ind, hvilket ligenu er en total ligegyldig feature, da de afspillere der er på markedet ikke udnytter signalet fuldt ud, fordi de ikke har HDMI version 1.2 eller 1.3. Og ligeledes de skærme der postulerer de har 1080P ind, har heller ikke HDMI 1.2 eller 1.3. Så ligenu bliver du snydt hvis du decideret går efter 1080P indgangen, for forskellen på 1080i og P er ikke tilstede. Vent med HD-DVD og Blue-Ray til HDMI 1.3 stik og chipset er klar og bliver lanceret i en maskine, der er en verden til forskel. |
||
|
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
Jeg har et 37M60 og i dette er lyden rigtig god, men det kommer altså ikke i nærheden af hvad en billig forstærker og et par rimelige højtalere kan præstere. Opfat ikke dette som en kritik af JVC'en, for den har noget af den bedste lyd jeg har hørt i en fladskærm, men den begrænsende plads til højtalere i en fladskærm sætte altså en grænse for hvor godt det kan blive. Jeg ved ikke hvilken fjernbetjening der leveres med til M70, men hvis det er den samme som til M60, så er det den fedeste fjernbetjening jeg endnu har set (og jeg har altså set rigtig mange). Overskueligt layout, børstet metal på overfladen, god vægt, den oser virkelig af kvalitet. Michael |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
"Jeg synes vi ser mange indlæg omkring plasma er bedst, det er også rigtig godt til RF-signaler, men det slår altså ikke de bedre LCD-TV" Det ER altså bare ikke rigtigt-dette her. Forstår ikke at du ikke kan se det! Har det mon noget at gøre med,at netop JVC intet har at byde på når vi taler PLASMA?? lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
"Jeg synes vi ser mange indlæg omkring plasma er bedst, det er også rigtig godt til RF-signaler, men det slår altså ikke de bedre LCD-TV. Panasonic PV600 og Pioneers modeller er rigtig gode, men når vi kommer ned i PV60, så må i meget undskylde, så er det altså mere prisen der tricker end det er skærmens formåen." Kære BrianJVC kan du ikke lige forklare hvad forskellen på PV600 og PV60 er rent billedmæssigt ???? |
||
![]() |
||
taunus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Plasma eller ikke plasma; det forbliver det indiskutable spørgsmål. Smag og behag - lad os nu lade det ligge
![]() 37" er hvad der er plads til og mange har klaget over deres TH-37PV60E fra Pana. Konen min siger, ingen støj ellers ingen fladskærm. Og ja, I har ret: Hun er meget lydsensitiv! Af alle de 37" paneler jeg har set, SYNES jeg, at M60'eren fra JVC er rigtig god. Hvis der er nogle som SYNES, de har set bedre skærme i samme prisklasse må I meget gerne poste det her. |
||
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej "taunus". Men af 37" LCD skærme, tror jeg ihvertfald ikke du finder noget der er bedre end JVC LT-37M60 (ihvertfald til prisen der er ca. 13.000 kr. ved: "link"> www.godpris.dk incl. levering) Et bedre kunne måske være det nye M70, men det er jo også noget dyrere. Med hensyn til støj, der har jeg ihverfald IKKE oplevet det fjerneste på mit LT-32X70. Den store har netop for nogen tid siden fået sit gamle 20" CTR-TV udskiftet, fordi det havde en "summe/hyle-lyd" som irriterede hende enormt. Redigeret af Pokerface - 21-December-2006 kl. 10:53 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |