recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor købes Toshiba WL68P?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor købes Toshiba WL68P?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MartinP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor købes Toshiba WL68P?
    Sendt: 18-December-2006 kl. 15:44

Hej,

Jeg har efterhånden mere eller mindre besluttet mig for at købe et Toshiba 37 WL68P, men jeg kan ikke finde nogen butikker der har det på lager!

Hverken på nettet i Tyskland, eller hos TapeConnection kan de levere før engang i det nye år.

Det er trist når jeg lige har solgt mit gamle CRT fjernsyn!

Hvor køber jeg det TV?

Redigeret af MartinP - 18-December-2006 kl. 15:44

Mvh.

Martin
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 16:12

Hej!

Søg videre i Tyskland...der er vel nogen som har det!

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
og2203 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-September-2006
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 19:51
www.xave.dk har det. Det var der jeg bestilte Tv'et fra, og det ser ikke alt for skidt ud.
Til top
MadBeaver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2006
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 21:14

Hej

Ja, jeg ville sgu også gerne eje dette TV, synes bare at Tape Connection er for dyre med det, og har mine betænkeligheder ved at købe hos Xave.

Har du snakket med Tape Connection om hvornår de får det? Spørger fordi jeg var inde i deres nye butik i KBH i fredags for at se det, men de havde ikke fået det endnu. De sagde at de ville få det hjem i midten af denne uge, men de kan selvfølgelig have ment 32" modellen.

Her er et link til en tysk pris søgemaskine, er ret skidt til tysk, men mener at kunne tyde at der er et par der har det: http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/546348_- 37-wl-68-p-toshiba.html

Og her er et link til en tråd om fælleskøb: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16587& PN=1   Jo flere der tilkendegiver at have interesse i ovenstående tråd, jo større chance for at et fælleskøb bliver gennemført... Forhåbentligt

Sidst med ikke mindst, god jul

Martin

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu