|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() Sendt: 14-December-2006 kl. 08:33 |
Så er Aldi igen på banen med et fladskærm-TV 40" LCD til 7999,- kr.
LINK => KLIK HER Any comments? Er vi ude i en gang "crap"? Erfaringer fra tidligere Medion-fladskærms-TV? Redigeret af janelne - 14-December-2006 kl. 08:34 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Gad vide hvad Aldi mener med "Ægte HDTV" |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
"Er vi ude i en gang "crap"? " Hej..... hvad tror du selv? Hvis du ikke er af den "kræsne" type,er det vel bare at købe det,og se. Aldi har jo en fin retur-ret lrev Redigeret af lrev på jobbet - 14-December-2006 kl. 09:41 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Gad vide om man ikke altid er lidt forudindtagede når det drejer sig om Aldi tilbud. Mht. til 40´ LCD tv har jeg en kollega der købte det foregående LCD 40´ tilbud. Han er faktisk rigtigt godt tilfreds med købet. Selv købte jeg en blærbar 17´ 100GB PC for et års tid siden, og den er jeg mægtig tilfreds med. Og i går købte jeg deres guldbelagte scart og HDMI stik - virker fint, og scartstikket er absolut bedre end det foregående stik (lidt bedre billede). Så........ |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Deres p.c fejler bestemt ikke noget,men de er altså heller ikke helt så billige som deres tv. Et 40" lcd til 8k.......så har man vel lov til at være bare lidt "skeptisk"! lrev |
|
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Det kommer an på hvor kræsen man er.... Der er selvf. kæmpe forskel på kvaliteten når man sammenligner med vores PV60 i stuen. |
|
![]() |
|
![]() |
"Det kommer an på hvor kræsen man er...." ...som jeg også skrev tidligere...!! lrev |
|
|
|
![]() |
|
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Hej Janelne Indtil at det gik istykker Mvh vesterby |
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Man får hvad man betaler for hos Aldi og man forventer jo heller ikke godt brød, når man køber hos Guldbageren
|
|
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Jeg synes da guldbageren har ganske fint brød?..
![]() |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Ifølge Aldi her i byen, er der tale om det samme tv som de sidste gang skulle have 13000 for
![]() |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
Peter K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2005 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Er det godt eller dårligt? Prisen er vel ok, men hvad med billedkvalitet mv? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |