|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 05-December-2006 kl. 15:55 |
Hej min gamle Fjernbetjening er gået i stykker til mit Philips 32PW9546/12R tv, nogen der kan fortælle mig hvilke fjernbetjeninger jeg kan bruge evt fra denne side. Den skal kun kunne betjene mit tv der er lige meget med mine andre ting.
|
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
En opdagelse jeg gjorde, da jeg fik min nye Philips fladskærm, var at fjernbetjeningen fra det (15 år) gamle Philips fjernsyn virkede på det nye.* Dog kun et stykke tid, så brændte den sammen. Det syntes jeg til gengæld var mærkeligt : Her har den virket i 15 år, og så brænder den sammen, når jeg bruger den til den nye fladskærm.
Hvad siger al dette dig? Ikke en skid, men hvis du har en gammel Philips fjernbetjening liggende kan du bruge den et stykke tid - indtil den brænder sammen. *) Grunden til jeg overhovedet kom på den ide, at finde den gamle frem, var jo fordi den nye fjenbetjenings batteri var fladt efter kun 6 mdr. Dette er et nyt fænomen som vi åbenbart må til at leve med - ligesom udgiften på 25 kr. (gennem www.batterier.dk) Redigeret af sussie - 05-December-2006 kl. 16:08 |
|
![]() |
|
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Jeg søger en ny fjernbetjening.
|
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
OK, Runo - det er i orden. Men du kan bare ignorere mit svar, men det kan hjælpe folk, som tror fjernbetjeningen er i stykker og så er det bare batteriet - som bliver kaput efter 6 mdr, hvilket man ikke skulle tro - men det er et ny fænomen vi skal til og leve med i forb. med de små flade lithium batterier.
Det kan rent faktisk også hjælpe dig, hvis din fjernbetjening ikke virker nu, og du så har en gammel Philips liggende - så er du rent faktisdk istand til at bruge den . |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er selvfølgelig rigtigt. Men jeg har en gammel fjernbetjening, men syntes et eller andet sted en fjernbetjening er lige så vigtig at den er pæn som mine møbler er pæne den lægger jo og flyder frit fremme hver dag så derfor vil jeg gerne have af vide om jeg kan bruge alle dem det er på siden jeg linker til. Det er ikke et fladskærms tv jeg har det er billederør |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Philips Remote koder er meget brugte, også af andre fabrikanter. Men jeg er faktisk sikker på, at du her hos www.koz.dk/group.asp?group=214&sub=214 kan finde noget der er OK. F.eks. denne: http://www.koz.dk/product.asp?product=1092 Redigeret af Pokerface - 05-December-2006 kl. 16:28 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Du skal da have en ordentlig remote i Alu. Her kan de fås til ca 350 kr Redigeret af lahan - 05-December-2006 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
![]() |
Frede har ret. Når det kun er til at betjene TV'et kan en hvilken som helst gøre det, f.ex en af disse alt-i-en remotes som sælges i supermarkeder. Her kan du så nøjes med at bruge den til TV, og er så fri for alle de problemer som der altid er med disse alt-i-en remotes : at du aldrig kan få dem til at betjene alle de finesser, som dine eksisterende 3-4 remotes kan.
Men sådan en alt-ien fra et supermarked er måskle lige skrabet nok. Men som Frede siger, du kan næsten få alle til at virke til dit fjernsyn. Og nu har jeg ihvertfald givet den billigste løsning.... ![]() |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Ja, det er som "Sussie" skriver, tvivlsomt at du kan en "universal-remote" hvor samtlige originaler funktioner er i. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Ja den er flot den alu fjernbetjening, håber den kan bruges.
Redigeret af runo18 - 05-December-2006 kl. 16:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. koz.dk har den også, men der er den er blevet erstattet af en ny model. Beskrivelsen af den er bare bedst ved den gamle model. Redigeret af Pokerface - 05-December-2006 kl. 17:09 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Jeg vil tro den virker da det er en multi fjernbetjening. Den koster forresten 369kr i DK hos pc specilisten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |