|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cjvje ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 05-December-2006 kl. 01:30 |
Hej, Overvejer at købe et at disse to tv. Efter hvad jeg kan se koster de hhv. 11K og 14K. - Er Philips'en virkelig 3000 kroner mere værd, eller skal jeg gå efter det billigere (og nyere) Samsung? Hjælp og råd modtages gerne. mvh Christian |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Gå ud og find et sted hvor du kan se begge in action,og køb det du synes bedst om. Herinde er der nemlig BÅDE Samsung og Philips fans!! Begge er tv i den bedre ende af LCD scalaen. |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
stumbi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hej Hvor har du set Samsungèn til 11.000
|
|
![]() |
|
brian.rikke ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
![]() |
|
stumbi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Det sku billigt, tak Sten |
|
![]() |
|
macgyver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2006 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Jeg hopper også lige på denn tråd, dette er nemlig også det valg jeg står overfor :D
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Undskyld men prøv at tage JVC LT-32X70 med i overvejelsen, i kan se alle tre modeller hos Electric City er jeg sikker på, men ting er billedet husk også lyden.
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg kender alle 3 modeller og 9731d vinder på alle kriterier, lyd, billede, features. fås i tyskland til ca.13400 http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= 32pf9731d for 500 mere kan man få det hos Tape Connection. http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4&emn e=visprodukt&Gruppenr=61&ID_infoside=46832
|
|
![]() |
|
Kjelds ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Har selv philips modellen, så er nok lidt partisk, men synes helt klart det er en møg lækker skærm! Alle pengene værd! Nogle kalder måske ambilight en gimik, men jeg synes simpelthen det giver en suveræn billed oplevelse. Minority Report i HD med ambilight slået til, så savler øjnene sgu
![]() Desuden har Philips også mulighed for at slutte en harddisk til, så man kan se film og billeder samt høre musik, uden at skulle have tændt for en computer. Det er selvfølgelig individuelt hvor meget man vil bruge denne funktion, men for mig har det helt erstattet min gamle KiSS dvd med LAN tilgang. |
|
![]() |
|
Per D ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Philips'en kan pt fås hos Easyshopping.dk for 12.710 all in ved afhentning i Flensburg - men husk at til nytår er det slut med den store fordel ved handel fra Tyskland, da momsen stiger 1. jan.07 - Der kan dog stadig være en mindre gevinst ved meget dyre køb - men man skal altså selv hente! Har i øvrigt selv lige købt en 37PF9731D for 19770,- all in. Det er et kanon TV! |
|
Per D
|
|
![]() |
|
Chicco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Jeg var så heldig at vinde en auktion på Qxl.dk så fik et helt nyt 32" 9731 til 12.700,- afhentet i Århus :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |