|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joachims ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 06-November-2006 kl. 12:51 |
Nu er jeg i gang med at bygge min htpc, men jeg synes det er en nødvendighed at have et display som viser hvilket musiknummer som afspilles, så man slipper for at have tv'et tændt når man bare vil høre musik. Kabinetter, der som standard har et display indbygget, synes jeg er for dyre.
Kan det virkeligt være rigtigt at man ikke kan købe et display til indbygning i DK? Jeg sad og surfede lidt og fandt Crystalfontz.com i USA, der er priserne nogenlunde fornuftige, men man skal jo bare betale told mm. for at få det til landet og i den sidste ende kan man lige så godt købe en 20 tommer fladskærm. Hvad har I af løsninger, udover bare at punge ud? |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
MM Vision sælger displayet i forbindelse med salg af deres Mediecenter PC'er. Om de også vil sælge det løst ved jeg ikke. Det koster 799,- og det synes jeg er rimeligt for en pakke med Display, IR modtager, remote og software. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
De sælger dem også løst
|
|
![]() |
|
joachims ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
jeg tror muligvis jeg har fundet den bedste løsning:
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=IMON +VFD+SILVER men kan denne vise mp3-tag? |
|
![]() |
|
![]() |
ja det den så, bare lige for at runde mig selv af
jeg fandt denne udmærkede anmeldelse af produktet. http://www.techpowerup.com/reviews/Soundgraph/iMONVFD/5 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Er det samme som mm-vision har:
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det er det... jeg har bare en fjernbetjening i forvejen, så ville gerne have købt den uden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |