|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Midtown ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 05-November-2006 kl. 00:19 |
|||
Hej. Jeg skal bruge et vægbeslag til mit philips 32pf9731d. Jeg har kikket lidt på Vogel's VFW 040, men jeg syntes at afstanden til vægen på 4,3 cm er lige i overkanten. Findes der beslag hvor skærmen kommer tættere på vægen?
/Midtown |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||
Det afhænger også af fjernsynet og stikkenes placering. På JVC'c modeller er det lavet sådan at med et fast beslag der passer til kommer fjernsynet helt tæt op til væggen (ca. 1 cm tror jeg).
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
Mailman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
|||
Er det et JVC beslag?
Mailman |
||||
![]() |
||||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|||
Hej! Et fast beslag med en afstand på kun 1 cm til væg. Billig, men god kvalitet - har selv købt 3. www.wr.dk ( http://www.wr.dk/shop/product_info.php?cPath=30_265&prod ucts_id=558) Mvh. Redigeret af joern.loenborg - 05-November-2006 kl. 06:43 |
||||
![]() |
||||
Mailman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
|||
Lidt ærgeligt at det ikke findes til panasonic 42PX600 *(33 kg).
Mailman |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||
Ja, det tror jeg nok. Om det kan bruges til Midtowns Philips ved jeg ikke. Redigeret af Thorvald - 06-November-2006 kl. 11:22 |
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|||
Hej! Husk at lægge mærke til hvor mange "lufthuller" du evt. blokerer for,INDEN du hænger dit tv helt tæt på væggen.Og HVIS du blokerer for en del af hullerne ved at hænge det helt tæt-så husk det lige INDEN du beklager dig over at dit nye tv bliver "meget varmt"! lrev |
||||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |