recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sorte udfald på TV-2 Fri
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sorte udfald på TV-2 Fri

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sorte udfald på TV-2 Fri
    Sendt: 29-Oktober-2025 kl. 16:28
Hej

Jeg oplever sorte udfald på TV-2 Fri. Kanalen modtages på Apple TV. Jeg har TV-2 Play abonnement.

Er der andre der oplever det samme?

SmileSmileSmile
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2025 kl. 23:13
Yousees tv 2-signal oplever små, underlige hakken i billedet af og til. Det har stå på siden tv 2s kanaler var fastfrosset hele natten for nogle dage siden.

Edit: Jeg kan tilføje, at det er både dvb-c og streaming/arkiv. Jeg har bekræftet, at arkivet hakker på samme tid og sted. Synderen er enten Yousee, eller signalet fra tv 2. Om der er nogen relation til dit problem...?

Redigeret af bubbleboy - 29-Oktober-2025 kl. 23:26
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2025 kl. 10:32
Falder disse udfald sammen med noget, f.eks. reklamer?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2025 kl. 11:39
Ikke ved yousee-problemet. Der sker midt i udsendelserne.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2025 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Falder disse udfald sammen med noget, f.eks. reklamer?
Nej.

Den går bare i sort et par sekunder. Det er kun på TV-2 fri jeg oplever problemet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2025 kl. 00:28
Jeg er næsten sikker på, at det ikke er alle tv 2s kanaler, der er påvirket hos yousee. Der er langt imellem hakkene, så det kræver noget tålmodighed at teste (så meget tv 2 ser jeg heller ikke :-)). Jeg kan ikke huske, hvilken kanal jeg så på ved senste hændelse.

Hos mig hakker den ved, at den ligesom går nogle frames tilbage, så jeg tænkte, at et sort hul i tv2s signal måske kunne have den effekt, når yousee omkoder det.

Redigeret af bubbleboy - 31-Oktober-2025 kl. 00:30
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2025 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Jeg er næsten sikker på, at det ikke er alle tv 2s kanaler, der er påvirket hos yousee. Der er langt imellem hakkene, så det kræver noget tålmodighed at teste (så meget tv 2 ser jeg heller ikke :-)). Jeg kan ikke huske, hvilken kanal jeg så på ved senste hændelse.

Hos mig hakker den ved, at den ligesom går nogle frames tilbage, så jeg tænkte, at et sort hul i tv2s signal måske kunne have den effekt, når yousee omkoder det.
Det er kun på TV-2 Fri jeg har problemet.

Til top
BBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-April-2011
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BBjarne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2025 kl. 15:59
jep, meget generende. Nogle gange hvert 5 minut, andre gange kan der gå lang tid imellem udfaldene. Det startede i denne uge, der har ikke været problemer tidligere.
Vi ser problemet på tv2, tv2 fri, charlie og news.
Vi streamer, tv2play abbonoment på Nvidia android box.
Ingen problemer med noget som helst af det andet der kører på nvidia boxen, kun tv2 har problemer.
Desuden har fruen set problemet flere gange på hendes Ipad.
Til top
BBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-April-2011
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BBjarne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2025 kl. 14:30
Der ud til at være ok igen, to dage uden problemer.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2025 kl. 17:48
Hos yousee har jeg heller ikke rigtig bemærket noget. Mon det styrker idéen om, at der er/har været en sammenhæng? :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2025 kl. 21:08
Nå. Der er en hændelse i yousee-arkivet fra i går. Sæt pris på danmark kl. 21.30 - hvor de er på vej ind på hotellet. :-)

Redigeret af bubbleboy - 01-November-2025 kl. 21:08
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2025 kl. 21:30
Hændelser igen i dag, på hhv. charlie og fri. Det fortsætter :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu