recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skygge på under 1 år gammel LG G4 65"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skygge på under 1 år gammel LG G4 65"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 477
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skygge på under 1 år gammel LG G4 65"
    Sendt: 21-Oktober-2025 kl. 12:59

Skygge på under 1 år gammel LG G4 65"

Hej. Jeg opdagede til min skuffelse denne skygge på vores LG G4 65" den anden dag. Skærmen er under 1 år og jeg har kontaktet forhandleren. Man ser det på på grå baggrunde. Hvad tænker I? Jeg har nyeste software opdatering og har prøvet pixel refresh. Desværre er det der stadig. Vi har brugt helt TVet normalt og jeg har endda skruet lysstyrken ned fra det normale. Alle burn-in tiltag er også slået til. Selvfølgelig.
Hvad tænker I?"

Redigeret af Raskolnikov - 21-Oktober-2025 kl. 13:00
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2025 kl. 13:27
Det kunne godt ligne, at sollys er faldet på panelet i dagstimerne. Er det muligt?

I så fald burde det forsvinde efter næste pixelrens. Det sker automatisk når TV'et er i standby. Husk at du ikke må slukke et OLED TV på stikkontakten, da det så ikke kan køre pixelrens mens det er i standby.

Redigeret af Rasmus Larsen - 21-Oktober-2025 kl. 13:27
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Point: 477
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2025 kl. 14:48
Ok. Synes bare det er vildt efter så kort tid. 
Jeg har desværre prøvet flere pixelrens og den har også lavet en i nat automatisk ved stand-by. Ja, det er i en stue, så der kommer da nogle gange sol ind. Jeg slukker aldrig på stikkontakten. 
Jeg har som sagt kontaktet forhandleren og afventer svar.

Redigeret af Raskolnikov - 21-Oktober-2025 kl. 15:10
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2025 kl. 07:19
Ja det burde ikke ske efter så kort tid. Hold os endelig opdateret i sagen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu