|
Hvis nu skærm uden lyd og apps |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2025 kl. 16:18 |
Forstået på denne måde: Jeg har lyden via et sæt aktive højtalere, apps og andet fra Apple TV, så det har jeg ikke interesse i at betale for.
Hvad bør jeg kigge efter af skærme - til Max 5000;- |
|
Steen
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19748 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor stor skærm ønsker du?
Markedet for “TV” uden lyd og smart styresystem er stort set ikke eksisterende. Derfor er der ikke nogen modeller der sådan er rigtigt skarpe på prisen. Køb det tv med bedste billede du kan få indenfor budget (OLED). Klaus
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 719 |
Skærmen skal nok være omkring de 55” (plus/minus de 5” jeg kan overtale konen til), OLED ser ud til at ligge over de 5000,- så hvad bør jeg kigge efter, hvis jeg vil have bedst muligt billede? |
|
Steen
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19748 |
Flere penge, eller brugt OLED.
Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |