|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
martinc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 18:56 |
|
Hejsa
Så fik jeg lige bestilt et nyt tv, til levering om en måneds tid - jeg får bordfod med, men overvejer at hænge det på væggen - jeg vil ikke købe det originale beslag da det er for dyrt, og pga. lidt pladsproblemer til kablerne bagved - men hvad kan i anbefale til dette tv? Så at Xave har et universal til god pris: http://http://www.xave.dk/index.php/product_detail/product_i d=327 Måske var det noget? Mvh. Martin |
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
HVorfor ikke bare købe Harald Nyborgs beslag til 249,-? Og hvorfor er der en måneds leveringstid? Jeg har netop bestilt med 3-5 dages leveringstid |
||
![]() |
||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
købte mit i Aldi til 179.- og det virker perfekt på min PV60E det er et vippe beslag
|
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
martinc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
...Skulle måske lige skrive at det er fordi jeg først skal bruge det om en måned, ha ha... det havde jeg lige glemt. Jeg er ved at sætte hytten istand, og vil lige vente med skærm til jeg forhåbentligt er færdig.
Jeg ville egentligt have købt et af de nye pioneer, og havde også ventet på det, men efter at have hørt lidt fra andre herinde, og prisen i forhold til det pv60e fås til nu, så skulle det bare være det, selvom jeg ikke er helt pjattet med designet.
Aldi?, Harald-Nyborg? - jeg kigger lige på det! ...Det er dumt at betale for meget.... Ha ha... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Troelsit - har du brugt beslaget fra Harald-nyborg med succes?
|
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Nej, skal også selv først have skruet min op om en måned... Så er lidt i samme situation som dig - men tror da Harald Nyborgs kan bruges. Ellers har de jo en fin returret |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Harald Nyborgs kan godt bruges. Det har je gjort, men sørg for at sætte bagpladen 100% lige, ikke 99,99 men 100%, da du ellers skal ind og sætte buskort i klemme for at det kommer til at stå 100% lige. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Bjur - buskort - det må vist lige uddybes? ha ha Jeg har kigget lidt på harald-nyborg's hjemmeside, det er det til 349,- vi snakker om er det ikke? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det originale koster iøvrigt 849 på edbpriser
|
||
![]() |
||
![]() |
|
849,- er nu heller ikke dyrt - det vil jeg nu godt give - men har bare læst mig til at folk har lidt problemer med kablerne bagved. Gruden til jeg startede tråden var at jeg ved mange efterhånden har dette tv, og så var der sikkert en masse erfaring derude... Redigeret af martinc - 27-Oktober-2006 kl. 20:11 |
||
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,
|
||
![]() |
||
Nullerbasse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Jeg købte faktist mit ALDI vægophæng for ca. 7 måneder siden da de første gang havde det. Det har så ligget og ventet på at jeg fik købt en flad. Nu hænger det på væggen , sammen med en 42PV60 og virker glimrende. De 179,- kroner er edderm..... givet godt ud.... Kan kun anbefales ! ( hvis du kan finde et ) K. |
||
mvh. Keld
Squeezebox V3 + Duet + ReadyNAS Duo |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Det med buskortet var fordi vi kunne ikke få det lige horisontalt, og derfor bukkede vi et buskort og satte det i klemme, så kom det til at spille.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |