recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2stk Nye Biografstole Fra Løgstør biografen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2stk Nye Biografstole Fra Løgstør biografen.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andersjens112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2020
Sted: Stenløse
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersjens112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2stk Nye Biografstole Fra Løgstør biografen.
    Sendt: 05-August-2021 kl. 21:08
Hej.

Jeg ønsker at sælge 2stk. sammenhængende sorte biograf stole, som har været i overskud fra den nye Løgstør biograf.
Stolene er special lavet til Løgstør biografen og er fra Biografstole.dk som er leverandør til 98% af alle biograferne i Danmark.

Læder på Nakkestøtte armlæn og fodstøtten samt siderne, resten er slidstærkt stof da det ventilere lidt bedre end læder har man valgt den løsning.
Det er bla. med Memory skum så man sidder virkelig godt.
Midterarmlænet kan slås helt op.
Der er elektronisk recline funktion med nakkestøtte og fodskammel, samt usb med led belysning for opladning af telefon og styring af funktioner mv. de skal prøves!.
Stolene er tunge så man skal være 2 mand for at bærer dem, og jeg kan desværre ikke hjælpe med ned bæring af stole fra 3.sal jeg bor på.
Da det er nogle jeg har købt som overskud, forefindes der ingen kvittering, Men jeg står selvfølgelig inden for stolene, og man er velkommen til at se mail korrespondance mv. som kan bekræfte ægtheden af stolene og at det ikke er en stjålet varer.

Nypris er 30.000kr.

sælges for 19.999kr. Hurtig handel

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu