recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Stressless 3 per recliner sofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Stressless 3 per recliner sofa

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Stressless 3 per recliner sofa
    Sendt: 29-Maj-2021 kl. 12:07

Jeg sælger min 3 personers recliner stressless sofa.
Man sidder super godt i den, ligesom man kender det fra alle stressless produkter.
Det er ægte top kvalitets læder, som stressless er kendt for, som er vedligeholdt super godt!
Den er super godt vedligeholdt, står rigtig pænt og lige til at afhente.
Jeg kan evt. give den en omgang læderpleje inden afhentning hvis ønskes, og plejen kan evt. også følge med, det finder vi ud af.

Hvert sæde kan individuelt reclines (køres op og ned som en lænestol) og de kan justeres i forhold til vægt hvor meget der skal til før de køre op og ned.
Det er den helt perfekte sofa til at se film i!

Sælges pga jeg ikke har plads til så stor en sofa.

Mål:
Længde: 205cm
bredde: 83cm
højde: 85cm
Nypris: 28.000 kr

Den minder om Stressless Eldorado og Mary modellerne.
Klart en bedre kvalitet end tilsvarende priser på læder sofa fra Ilva, JYSK og andet.
Kom med bud så finder vi en god pris.

https://www.dba.dk/annonce/1080243725/kvittering/?ft=eyi&paymentId=e8792394-e483-4876-395c-08d924ef73c5

Redigeret af Grymok - 01-Juni-2021 kl. 12:33
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 16:20
Nu sat ned.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu