|
Afsluttet. Returneret. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Maj-2021 kl. 15:42 |
Da min Denon ikke ville som jeg ville, gik jeg ud og købte denne Sony Receiver. Fandt så ud af, at jeg faktisk havde 3 års garanti på min Denon, som så blev lavet. Var dog lidt i tvivl om den ville blive lavet, da det var en fejl som kun kommer engang imellem, men Hi-fiklubben skiftede hele Hdmi systemet. Så nu ville jeg gerne af med Sonyen, da jeg var godt tilfreds med Denon. Den er købt 3/5, og er i perfekt stand. Kostede mig 2999,- Er godt klar over, at jeg kommer til, at tabe penge, men hvor meget kan jeg få for denne? Er købt ved Komplett.dk Afhentning i Taastrup vil foretrækkes, da jeg ikke har en printer, som kan udskrive en seddel til at sende med.
Redigeret af Flemming Larsen - 31-Maj-2021 kl. 14:17 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den er købt i Power eller Elgiganter er der 30 dages returret
--- ja det var den jo så ikke...... Redigeret af cnn3 - 28-Maj-2021 kl. 17:23 |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Den er købt ved Komplett.dk. Der er vist kun de sædvanlige 14 dage. Edit: Gik lige ind og tjekkede. Returretten er udløbet. You snooze, you loose.
![]() ![]() Redigeret af Flemming Larsen - 28-Maj-2021 kl. 17:26 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Dette er fra Kompletts salgsbetingelser: 5. Fortrydelsesret
Ifølge gældende lovgivning har du 14 dages fortrydelsesret, men når du handler hos Komplett har vi udvidet denne ret til, at du kan fortryde købet inden for 30 dage regnet fra den dato du modtager varen eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Dette er dog på betingelse af, at varen returneres i originalstand (dvs. uden fysiske skader, tydelige tegn på brug etc.) samt i originalemballage.
|
|
![]() |
|
Hvor ser du det? Inde under mit køb, står der, at fortrydelsesretten er udløbet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
![]() Der står dette. Vi henstiller til, at du opretter en fortrydelsessag på vores hjemmeside ved at logge ind på Min Side på www.komplett.dk. Her skal du benytte funktionen ”Benyt 30 dages fortrydelsesret Jeg kan altså ikke finde den funktion, som hedder 30 dage. Den er gemt godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ellers prøv og giv dem et kald. Jeg er sikker på de er til at snakke med :-)
|
|
![]() |
|
Nu har jeg sendt en mail til dem. Underligt, at der er en knap til, hvis jeg vil returnere inden for de 14 dage, men ikke de 30, selv om de skriver det i deres betingelser.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Nå, men er. Indtil jeg hører noget fra Komplett, så er denne stadig til salg, hvis der er nogen, som vil spare penge.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Hvad skal den koste i hurtig handel? Min Onkyo er lige stået af..
|
|
![]() |
|
2000.- er nok min mindstepris.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |