recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: PS4 Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: PS4 Pro

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pacmagic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2020
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pacmagic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: PS4 Pro
    Sendt: 25-Marts-2021 kl. 21:27
Hej derude. 

Er der en der i København eller omegn ligger inde med en PS4 de vil af med?

Jeg er primært interesseret i konsollen. Alt muligt ekstra udstyr og spil er ikke så interessant.Smile

Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2021 kl. 04:56
Jeg har en af de støjsvage (model CUH-7200) stående i Rødovre og afhængig af hvad du vil give kan jeg måske godt lade mig friste til og sælge. Der medfølger maskinen, controller, alle medfølgende kabler og manualer samt original kasse. 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pacmagic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2021 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

Jeg har en af de støjsvage (model CUH-7200) stående i Rødovre og afhængig af hvad du vil give kan jeg måske godt lade mig friste til og sælge. Der medfølger maskinen, controller, alle medfølgende kabler og manualer samt original kasse. 
Jeg er ikke helt sikker på hvad de er værd. Hvor meget vil du ha?Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2021 kl. 09:32
så meget som muligtBig smile

Men lad mig høre- evt pr pb, hvad du selv er villig til og gi og så tager vi den derfra
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pacmagic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2021 kl. 17:14

Men lad mig høre- evt pr pb, hvad du selv er villig til og gi og så tager vi den derfra
1200kr?

Redigeret af Pacmagic - 26-Marts-2021 kl. 17:16
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pacmagic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 00:15

Jeg fik fat i en PS5 igennem Telia,. Så jeg springer over.Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 05:49
ok, så du også fremtidssikret. Tillykke med den😊
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pacmagic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 10:01

ok, så du også fremtidssikret. Tillykke med den😊
Tak for det.Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu