recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 65" Oled ala LG C9 eller Sony A8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 65" Oled ala LG C9 eller Sony A8

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yegermister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 65" Oled ala LG C9 eller Sony A8
    Sendt: 27-December-2020 kl. 22:28
Hey folkens,

Jeg har været kørende med mit first-gen oled fra LG i en sjat år efterhånden, og selvom det sådan set stadig viser et fornuftigt billede, så er vi blevet enige om (læs: jeg har nådigst fået lov til), at stuen godt kunne bruge en skærm der var lidt større.

Derfor er jeg på udkig efter et LG C9 (eller noget tilsvarende) i 65". Tænkte det kunne være, at der var en af jer, hvor opgraderingsgenet kildede lidt her under udslag, og måske ville af med det gamle panel &amp;#128578; 

Jeg befinder mig i København, men er i Jylland ret ofte, så vi skal nok finde ud af transport, hvis og såfremt &amp;#128578;

Lad mig høre, hvad I har, så kan vi tage den derfra &amp;#128513;

De bedste hilsner
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu