|
S: Digital devices DVB-Sx2 + Octopus Bridge |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2020 kl. 12:28 |
|
Hejsa,
Jeg sælger min Digital Devices kort - Det er svært at finde en mere stabilt kort og generelt er alt fra Digital devices af høj kvalitet. Sættet består af et 2xDVB-S2(DuoFlex) kort, og en Octopus bridge hvor man kan udvide med bl.a. Kortlæser, DVB-C kort eller yderligere DVB-S kort. Det er muligt at have op til 8 tunere tilsluttet samme kort. Nypris var 1500 kr. Sælges for Pris: 250 kr. ![]() Redigeret af ShadowDK - 24-December-2020 kl. 12:36 |
||
![]() |
||
rasmus13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa Det sæt kunne jeg godt bruge, har du mobilepay og kan du sende det?
|
||
![]() |
||
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
|
Hej Rasmus,
Jeps og jeps :) Det kan sendes for 45 kr med Doa af hvad jeg kan se. Sender dig lige en PM
|
||
![]() |
||
rasmus13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 19 |
|
Af en eller anden årsag kan jeg ikke se en PM og kan heller ikke finde muglighed for at sende dig en..... Kan du sende mig en mail istedet: herregaarden(snabela)protonmail.com
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
Så der er lukket for beskeder indtil du har været flittig skribent. ![]() Ved ikke lige hvor meget der kræves.
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Ok, derfor. Tak for opklaringen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |