recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Middle-earth Saga Extended Edition Blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Middle-earth Saga Extended Edition Blu-ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Middle-earth Saga Extended Edition Blu-ray
    Sendt: 07-December-2020 kl. 09:21
Hej,

Jeg vil gerne sælge min Middle-earth Saga Extended Edition, som indeholder de forlængede udgaver af  alle tre film i Hobbitten og Ringenes Herre trilogierne.

Der er tale om UK udgaver, og dermed med engelsk tale og tekst. Kun set ét gang.

Vær opmærksom på, at der IKKE følger ekstra materiale med!

Pris: 250,- for alle seks film, plus porto.
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 09:46
Ny pris: 200,- + porto.
Til top
Jacob9400 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-September-2014
Sted: Aalborg
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob9400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 14:01
Den vil jeg gerne købe. Sikkert med forsendelse alt afhængig af hvor du er i landet :) 
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 18:34
bor i Horsens :) Lidt langt til Aalborg :)
Til top
Jacob9400 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-September-2014
Sted: Aalborg
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob9400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 18:38
Er i Horsens tirsdag og onsdag i næste uge så du bestemmer selv om du vil sende eller have hentet :) Skriv lige en pb med dit nummer så jeg kan sende penge :) 
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 12:18
Så er den solgt - jeg har dog endnu et sæt til salg, dog uden slipcover. Kom frisk!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu