|
Højttaler til Primare A30.2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2020 kl. 11:16 |
Hejsa ... Jeg er på jagt efter nogle nye højttaler til min Primare A30.2 Jeg har lyttet til nogle Buchardt S400 og jeg er vild med lyden af dem. Jeg syntes desværre at 1800€ er for meget til mit budget.
Hvad vil I kigge efter? Jeg vil helst købe brugt i prislejet 8-9000 Jeg har også kig på nogle Sonus Faber Liuto Tower
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Evt et par Dali Helicon 300?
Hvad er en fair pris for sådan et par MKII?
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Har du prøves S 300? De kan fås brugte mellem 4500 og 6000.- i øjeblikket
En sjælden gang imellem er der et sæt S 400 for omkring 10.000
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Ja. Det har jeg. Men jeg syntes at 5800 er lige i overkanten for S300. Jeg dropper i øvrigt mit kig efter Sonus. Det bliver for voldsomt til mit rum. Jeg vil slet ikke kunne nyde det de kan.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
der er et par til 4500
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
De er solgt, eller ved at blive solgt. Jeg har skrevet på dem :)
|
|
![]() |
|
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
ELAC og primare har jeg tit set i par.
kan ikke huske om det var primare eller ELAC der brugte modsvarende i deres promo materiale. har selv denne kombi og er meget tilfreds.
|
|
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |