recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til en HiFi surround dvd recorder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til en HiFi surround dvd recorder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krestenh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til en HiFi surround dvd recorder
    Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 03:45

Hej Kloge mennesker

Der skulle vel ikke være nogen der kan anbefale et homecinema system med DVD brænder, harddisk, 5.1 surround og satellit-højttalere (jeg hader de grimme tårn der tit følger med) der har lyd til at spille en 4x7 meter stue op til både film og musik. Jeg har kigget lidt på Pioneers sæt RCS-505HXN : http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=237267 men ville egentlig foretrække hvide højttalere som er lidt mere diskrete at se til... Alternativt tænker jeg på et mediacenter så man også kan gå på nettet på tv'et, men det skal stadig være et surroundanlæg med harddisk...

Prismæssigt skal det helst ikke ligge over de 8500 kr føromtalte Pioneer koster.

Et sidste spørgsmål; Skal det være med HDMI indgang eller er det ligegyldigt. Jeg har kabel (hvis det har nogen betydning...)

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Redigeret af krestenh - 04-Oktober-2006 kl. 00:13
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu