|
Beovox RL 6000 - fjerne frontstof? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
metalmickey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2012 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2017 kl. 09:23 |
Jeg har et sæt Beovox RL 6000 og kunne godt tænke mig at fjerne frontstoffet, således at jeg kan tjekke om enhederne stadig ser fornuftige ud, men umiddelbart kan jeg ikke lige gennemskue hvordan frontstoffet fjernes uden at bruge vold eller ødelægge det - Er der et smart trick til at pille fronten af?
|
|
![]() |
|
Jankaj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2017 Sted: Karup J Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den er samlet som RL 60 så sidder højttaleren på indersiden.
Du tager bagbeklædningen af ved at fjerne mavebånd 3 blanke skruer i midten 2 x 3 skruer ude i siderne Forsigtigt åbner - ledningerne til terminalerne fra delefilter kan være korte Husker hvor skumblokkene ligger Se evt servicemanual på rl 60 på http://www.vintageshifi.com/repertoire-pdf/Bang-Olufsen.php |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |