recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste køb i ca 55" til sommerhus/aktivitetsrum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste køb i ca 55" til sommerhus/aktivitetsrum

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste køb i ca 55" til sommerhus/aktivitetsrum
    Sendt: 12-Marts-2017 kl. 09:57
Hejsa.

Jeg har planer om at opgradere aktivitetsrummet i mit sommerhus med et 50-60" tv der er wifi (fiber 100/100), og tv kommer ind via fiber (bredbaandnord), store pakke som kan køre uden ekstra boks.
Jeg tænker et tv i 5000-6000kr klassen som er godt allround og tænker at indholdet vil være nok børn og teenagere samt sportsfædre ;)

Det skal hænge på væggen, og brugervenlighed og stabilitet og robusthed, og at streamet indhold nok vil være atraktivt fordi lejere måske har indholdsaftaler de kan bruge (netflix/hbo/viaplay) er fokuspunkter.

Hvilket tv villle i fremhæve som gode bud?
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 14:51
Jeg har selv luret på en lg 55UH605V
Mvh

René
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2016
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 20:19
Samsung 55" 6455 til 4999,- i power ville jeg nok anbefale
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 20:27
Jeg tror nok jeg så den side/by/side med lg skærmen hvor det var som om der var et mere flydende billede, mener lg skærmen har en bedre "billedmotor" sagde ekspedienten.. men om det er salgssnak?
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu