|
Ennovia EDT-21R brokker sig |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjen6 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2016 kl. 09:34 |
En Ennovia DT-21R dvb-t2 modtager er blevet besværlig. Den bliver ved med at smide et skilt på skærmen: CI information: Software download. En ny version af softwaren er tilgængelig. Du kan downlade det nu vælge OK. Ellers vælger Afslut Tryk på OK for at vælge, eller Afslut fo (på godt kinesificeret dansk ;o) Problemet er at jeg uanset hvad jeg trykker ikke kan få skiltet væk - dvs jeg kan få det væk i en kort periode hvorefter det dukker op igen. Nogle der har oplevet det samme? og har løst problemet? Mvh Michael |
|
![]() |
|
mjen6 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ups ... den hedder EDT-21R
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gå ind i menuen og opdater, så forsvinder skiltet.
Evt slå auto opdatering fra. Redigeret af Kampus - 22-Marts-2016 kl. 09:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |