|
Yousee (og TDC) internetforbindelse nede? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:01 |
Er jeg den eneste på Vestegnen, der har problemer med både Yousee og TDCs internet (hhv bredbånd og mobil)? Der er nada hul igennem og når der så endelig er i få sekunder er det med kraftigt reduceret hastighed. Genstart af enheder - uanset type - hjælper intet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også problemer med mit Yousee internet her Vallensbæk, at det har kørt noget ustabilt her til aften.
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Også problemer her i Herlev på yousee fibernet
Men ikke med yousee tv |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8672 |
Også problemer med internet her i Ganløse.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nej, TVet kører fint, så der er ikke brud på kablerne. Men det er helt galt med internettet. Her er det så både det ene og den anden type internet. Jeg er ikke teknisk kyndig nok i dette emne til at vide, om datatrafik fra TDC mobil og Yousee skal gennem samme punkt et sted, men i mit hovede lyder det som et centralt problem et sted.
Redigeret af Torben Rasmussen - 09-Februar-2016 kl. 21:11 |
|
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
også problemer med yousee kabel her i Herlev.
Forbindelsen er oppe, men der er noget DNS der fejler et centralt sted
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
Jeg måtte også skifte dns-server tidligere
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Jeg har også haft udfald her til aften.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Massive udfald her i n.sjælland ligeså, troede først, at Nvidia TV skulle sendes retur.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
Mon ikke det er denne fejl som der øjensynligt arbejdes på ?!
https://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20160209-004182 |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Det lader det til. Men skræmmende at det er nemmere at finde ud af at det er et generelt problem herinde end det er på yousee's egen hjemmeside...
|
|
![]() |
|
Yousee havde slet ingen information om nedbrud på deres side. De skiltede med noget analogt sluk under driftsinformationen, men ellers ikke et pip. TDC's dirftinformation melder om IP og netværk, men det er min mobil der er ramt hos TDC - min faste forbindelse til internet kører via Yousee. Og du kan jo ikke ringe til nogen efter hor hverken TDC eller Yousee kl. 20 med mindre man vil takseres 500 kr. for et opkald TDC ikke anser som "erhvervsrelateret".
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |