recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee (og TDC) internetforbindelse nede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee (og TDC) internetforbindelse nede?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee (og TDC) internetforbindelse nede?
    Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:01
Er jeg den eneste på Vestegnen, der har problemer med både Yousee og TDCs internet (hhv bredbånd og mobil)? Der er nada hul igennem og når der så endelig er i få sekunder er det med kraftigt reduceret hastighed. Genstart af enheder - uanset type - hjælper intet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:04
Jeg har også problemer med mit Yousee internet her Vallensbæk, at det har kørt noget ustabilt her til aften.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:06
Også problemer her i Herlev på yousee fibernet
Men ikke med yousee tv
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:09
Også problemer med internet her i Ganløse.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:10
Nej, TVet kører fint, så der er ikke brud på kablerne. Men det er helt galt med internettet. Her er det så både det ene og den anden type internet. Jeg er ikke teknisk kyndig nok i dette emne til at vide, om datatrafik fra TDC mobil og Yousee skal gennem samme punkt et sted, men i mit hovede lyder det som et centralt problem et sted.

Redigeret af Torben Rasmussen - 09-Februar-2016 kl. 21:11
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:20
også problemer med yousee kabel her i Herlev. 
Forbindelsen er oppe, men der er noget DNS der fejler et centralt sted
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:26
Jeg måtte også skifte dns-server tidligere
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 21:28
Jeg har også haft udfald her til aften.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 22:17
Massive udfald her i n.sjælland ligeså, troede først, at Nvidia TV skulle sendes retur.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4056
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 22:59
Mon ikke det er denne fejl som der øjensynligt arbejdes på ?!
https://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20160209-004182
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 23:01
Det lader det til. Men skræmmende at det er nemmere at finde ud af at det er et generelt problem herinde end det er på yousee's egen hjemmeside...
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 07:42
Yousee havde slet ingen information om nedbrud på deres side. De skiltede med noget analogt sluk under driftsinformationen, men ellers ikke et pip. TDC's dirftinformation melder om IP og netværk, men det er min mobil der er ramt hos TDC - min faste forbindelse til internet kører via Yousee. Og du kan jo ikke ringe til nogen efter hor hverken TDC eller Yousee kl. 20 med mindre man vil takseres 500 kr. for et opkald TDC ikke anser som "erhvervsrelateret".
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu