recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Softwareopdatering fejler på LG fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Softwareopdatering fejler på LG fladskærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gjandrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gjandrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Softwareopdatering fejler på LG fladskærm
    Sendt: 03-November-2015 kl. 12:40
Jeg kan forstå, at LG Electronics den 21. september gik i gang med at udsende softwareopdatering, så TV´et fik installeret WebOs 2.00.

Siden jeg modtog og installerede en opdatering fra LG på mit tv 42LB671V, har jeg ved enhver opstart (tænding) af TV'et fået en fejlmeddelelse 'Time machine forberedes. Prøv igen senere. Dette følges op af Afspil-bjælken i bunden af tv´et, som afspiller 15 sekunder, som om live-tv var en optagelse. Derefter kører tv´et normalt.
Jeg har selvfølgelig kommunikeret med LG Suppport om problemet, men de vender aldrig tilbage med en løsning endsige en tidshorisont på problemet.

Jeg har tilsluttet en Western Digital Elements harddisk til tv´et.
Alt har fungeret tilfredsstillende, indtil denne softwareopdatering sidst i september.

Forbrugerstyrelsen giver ikke mulighed for at føre sager mod leverandører, kun butikker, hvor tv´et er købt.

Er der nogle, der har lignende oplvelse og måske et løsningsforslag.

Venligst

Ole Gjandrup
Hilsen Ole
Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolsmarti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 15:05
Mit 65UB950V gør præcist det samme, jeg har en Toshiba 1TB tilsluttet. 

Men forbrugerstyrelsen?! Alt fungerer jo som det skal, så personligt har jeg har valgt at ignorere det og afventer en fremtidig løsning.

Det kan evt. anbefales at kigge deres UK support site for opdateringer, har lagt mærke til at de indimellem smides hurtigere ind der, og så kan du manuelt opdatere via en USB nøgle.
Til top
gjandrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gjandrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 12:15
Tak for svaret. Når fejlen kommer med en opdatering på et 1,5 år gammelt tv, er det bare et irritationsmoment. Det samme er LG supports hjælp - eller mangel på samme

/Ole
Hilsen Ole
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu