recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af nyt TV (nybegynder)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af nyt TV (nybegynder)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sleepy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sleepy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af nyt TV (nybegynder)
    Sendt: 19-August-2015 kl. 20:10
Hej,

I forbindelse med det netop overståede festivitas hos Elgiganten og Power, så jeg mig varm på et Samsung Smart TV - UE48J5505AKXXE 48', LED, high definition - da det var på bud. Jeg havde ikke selv mulighed for at stå i kø, hvorfor det ikke lykkedes mig at fremskaffe TV'et. Efterfølgende har jeg fået tilbudt at købe det til 3500 kr., hvilket jo stadig er en del under normalprisen. Men så slår det mig, at jeg i bund og grund ikke har den store viden indenfor faldskærme eller elektronik i det hele taget! Jeg søger derfor lidt inputs/råd omkring det nævnte TV, inden jeg måtte kaste mig ud i et køb. Er det et godt TV til pengene? :-)

Min kommende fladskærm skal næsten udelukkende bruges til at se TV (meget fodbold og andet sport). Derudover ønsker jeg, at det skal have en brugervenlig platform, samt kunne gå på nettet, således jeg kan streame de gængse tjenester. Sidst men ikke mindst ønsker jeg at benytte Apple TV, hvorfor dette skal fungerer med skærmen. Jeg spiller ikke på diverse spillekonsoller, hvorfor deres funktionalitet er underordnet.

Findes der andre og bedre alternativer, end det førnævnte Samsung? Hvis ja - hvilken retning skal jeg så kigge i? Vi snakker i øvrigt i størrelsesordenen 48' eller deromkring. Budget har jeg ikke lagt mig fast på, men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg leder efter et godt køb til pengene! - velvidende at pris og kvalitet et langt stykke af vejen hænger sammen.

Jeg glæder mig til at høre Jeres inputs :-)

- Sleepy 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 20:52

Panasonic eller Sony, sidstnævnte fås med Android, og det gør f.eks din æble enhed overflødig. Panasonic bruger Firefox, hvad det så kan ved jeg ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu