|
55" TV eller låning af projektor? Hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2015 kl. 00:01 |
Først og fremmest beklager, jeg er på nuværende tidspunkt ikke sikker på hvor jeg skulle smide denne tråd.
De gamle fejrer sølvbryllup, og med de små detaljer jeg er blevet givet, så ved jeg at der er inviteret 123 til fest. Jeg ved at der har været nogle afbud, og det foregår helt sikkert i telt, op til en tilbygning / gillesal. Jeg skal under festen holde tale, og samtidig afgive et powerpoint / dias show / video. Min bekymring er; jeg ved at der er et 55" TV i gillesalen, jeg uden bekymring kan få smidt ud i teltet, uden at vække nogen særlig opmærksomhed. Men 55" til den folkemængde, virker al for lav i mit hoved. Dertil, er jeg ikke overbevist om at det kan lade sig gøre at låne projektor nogen steder. Har I idéer, eller på anden måde kan argumentere for, hvilke andre løsninger der findes? På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man ikke leje en projektor (som jeg mener er absolut minimum) for relativ lille beløb. Det største problem med en projektor fornemmer jeg ligger i lyset. Det burde være muligt at kontakte nogle forhandlere og høre dem om mulighederne. Ja, selvfølgelig mod et rimeligt lejebeløb.
Ellers er der den dyre løsning, at hyre et decideret A/V firma til at komme og sætte det op, og afhente det igen efter brug. Jeg ved der findes firmaer der gør sig i sådan noget, specielt til erhverv. Vi benytter det tit på min arbejdsplads. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |