recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 55" TV eller låning af projektor? Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

55" TV eller låning af projektor? Hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 55" TV eller låning af projektor? Hjælp
    Sendt: 19-August-2015 kl. 00:01
Først og fremmest beklager, jeg er på nuværende tidspunkt ikke sikker på hvor jeg skulle smide denne tråd.
De gamle fejrer sølvbryllup, og med de små detaljer jeg er blevet givet, så ved jeg at der er inviteret 123 til fest. Jeg ved at der har været nogle afbud, og det foregår helt sikkert i telt, op til en tilbygning / gillesal. 

Jeg skal under festen holde tale, og samtidig afgive et powerpoint / dias show / video.
Min bekymring er; jeg ved at der er et 55" TV i gillesalen, jeg uden bekymring kan få smidt ud i teltet, uden at vække nogen særlig opmærksomhed. Men 55" til den folkemængde, virker al for lav i mit hoved. Dertil, er jeg ikke overbevist om at det kan lade sig gøre at låne projektor nogen steder.

Har I idéer, eller på anden måde kan argumentere for, hvilke andre løsninger der findes?

På forhånd tak :)
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 12:30
Kan man ikke leje en projektor (som jeg mener er absolut minimum) for relativ lille beløb. Det største problem med en projektor fornemmer jeg ligger i lyset. Det burde være muligt at kontakte nogle forhandlere og høre dem om mulighederne. Ja, selvfølgelig mod et rimeligt lejebeløb.

Ellers er der den dyre løsning, at hyre et decideret A/V firma til at komme og sætte det op, og afhente det igen efter brug. Jeg ved der findes firmaer der gør sig i sådan noget, specielt til erhverv. Vi benytter det tit på min arbejdsplads.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu