|
Blacker black on KRP600M/A |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2015 kl. 22:21 |
Er der nogle KRP ejere der har udført den lille procedure med tint removal control - så du unlock endnu dybere sortniveau??
http://www.avsforum.com/forum/167-plasma-flat-panel-displays/1683234-pioneer-krp-500m-step-step-red-tint-removal-guide-non-reset-panels.html I givet fald vil du/I dele jeres erfaringer... |
|
![]() |
|
runekc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, jeg har "rodet" med det, det kan lade sig gøre at fjerne "red tint" men det har desværre nogle uheldige følge virkninger.
Som jeg efterhånden er kommet frem til så kommer "red tint" frem fordi panelet bliver slidt (gammelt). Jeg har lige nu en 500 og en 600 model og de har begge problemet. Det er ærgerligt at sådanne dyre tv ikke "holder" mere end 7-8 år. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |