|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 11-August-2006 kl. 22:46 |
Hej ChrisJJ
Jeg har præcis det samme problem ![]() SHG skriver ikke nogen om det og producenten gør det heller ikke. Så andre evt. købere hold jer væk fra dette kabinet, med mindre I er 100% sikre på at drevet passer. Jeg håber enten at jeg kan få pengene igen eller at SHG tilbyder et drev der passer. Mvh Robert |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Må give Jer ret i at det ikke bare lige er et plug & play kabinet. Meen med lidt snilde går det nu aligevel. Jeg bruger et BenQ drev som heller ikke passer særligt godt. Det er primært højden det er galt med så jeg har fjernet afstandsstykkerne i bunden og isat andre (i gummi) og resultatet er blevet ganske fornuftigt. |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg vidste nu godt det var dig Chris. Ville bare give min erfaring videre - også.
Tak for tippet Bimsen. Et billede ville være fint. Mvh Robert |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg benytter et DVD drev fra LiteOn i mit - Det passer perfekt. Bare et tilfældigt drev der var på tilbud i El Giganten.
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Ifølge Device Management hedder det Lite-On DVDRW SHW 160P6S. Det skal lige nævnes at den model jeg har ikke er verdens mest lydløse. Redigeret af hedberg - 13-August-2006 kl. 22:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |