|
Harmony One+ til styring af PC (Kodi) - hvordan? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2015 kl. 17:32 |
Jeg har en lille MeegoPad Mini-PC med Windows 8 (klon af Intel Compute Stick) og har købt en lille IR-receiver med tilhørende fjernbetjening på eBay.
Den er installeret og testet og fungerer fint med Windows 8 og Kodi - men næste skridt er så at disse den overflødige (og lidt grimme) remote til fordel for min Logitech Harmony One - hvordan gør jeg dette? Hvilken aktivitet/enhed er det som skal proppes ind i Harmony'en - vil selvf. gerne undgå at programmere knapperne op én efter én :-) Redigeret af tipsen - 28-April-2015 kl. 21:12 |
|
![]() |
|
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den bruger Microsofts IR protokol, er der instruktioner i dette link.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Har også selv fundet frem til denne guide:
Windows - HOW TO - Configure a Logitech Harmony Remote for Kodi Det fremgår ikke af oprindeligt spørgsmål, men det er primært til styring af XBMC/Kodi. |
|
![]() |
|
Testede lige en ½ times tid i går og kunne ikke få hul i gennem - hverken med "Microsoft MCE Keyboard" eller "Microsoft Windows Media Center SE" som devices med den ir-receiver jeg har - fungerer fint nok med den remote der fulgte med - hvis der er nogle ideer, hører jeg gerne - ellers må jeg prøve løs igen en anden dag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |