recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBlink mpeg2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBlink mpeg2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aiszaxs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2012
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aiszaxs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBlink mpeg2
    Sendt: 23-April-2015 kl. 15:06
Hej! Som ny med HDHR 4dc, leger jeg lidt med softwaren, og jeg er blevet glad for dvblink. Dog kan jeg ikke finde ud af at ændre formaten fra mpeg2 til mpeg4? 
Er der nogle der kan hjælpe mig med dette - tak. 
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 16:11
Normalt hænger det sammen med at kanaler som sender i MPEG2 bliver gemt i MPEG2 og dem som sender i MPEG4 bliver gemt i MPEG4

Faktisk får man et tab i billedet ved at konverteret MPEG2 filer til MPEG4 format.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
aiszaxs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aiszaxs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 17:07
Okay - men jeg finder det ret underligt da jeg har Yousee kabel, og mener i 2013 afskaffede de mpeg2. 
Men så længe jeg ikke mister kvalitet, er det ligegyldigt. 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 17:25

Det eneste der er i MPEG 2 hos You See er SD kanalerne, og dem bliver der færre af, nu er der jo lige skiftet endnu en ud.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aiszaxs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aiszaxs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 18:46
Har i et tip til navngivning af filerne eller blot til at fjerne reklamer med ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu