recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad'en kræver ustandseligt password
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad'en kræver ustandseligt password

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
leant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2014
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad'en kræver ustandseligt password
    Sendt: 19-April-2015 kl. 12:05
Hej!

Min nabo spurgte mig i går om dette:

Han har en Ipad, vist nok version 3. Den fungerer sådan set fint nok - indtil en dag i forrige uge, da strømmen gik ud i hele vores ejendom i to timer. Siden den dag skal han gentage sit password hver eneste gang, han åbner Ipad'enfor at gå på Nettet. Hvorfor mon det?

Jer har aldrig selv mødt den udfordring på min egen Ipad.

Er der en af jer, der bistå med dette?

M.v.h. leant
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 13:07
Selvindtastet password?
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 13:11
Hvilket password ? Til iPad, netværk eller ?
Er det til iPad kan han selv slå det fra under indstillinger.
Til top
leant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 13:16
Tak fir meldingerne!

Jeg har ikke selv været inde hos ham, og selv set problemet; men han fortæller, at det er passwordet til routeren / wifi'en.

leant
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 13:35
Prøv Indstillinger/Generelt/Nulstil/Nulstil netværksinstillinger på iPad'en og så logge på igen.

Redigeret af Steen6400 - 19-April-2015 kl. 13:36
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
leant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2015 kl. 10:16
Hej tak for jeres svar, som hjalp mig på vej; - og I må undskylde min lange reaktionstid her i tråden, men jeg blev syg og måtte lige på sygehuset i en uges tid.

M.v.h. leant
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu