|
Panasonic TX-L42ET5Y med højt Standby |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2015 kl. 20:49 |
Mit tv bruger ca 15 watt når jeg har slukket på fjernbetjeningen og syntes det virker mystisk, da det i standby er opgivet til 0.1 watt.
Der må være noget der stadigvæk er aktivt eller nogen der har en ide om hvad det skyldes?? På forhånd tak og god påske
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , tror at der i en menu er sat automatisk software opdatering "til" , prøv at slå den fra.
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
På nogle apparater kan der gå nogle minutter inden endelig standby forbrug er på plads (EPG opdatering og lignende) Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7237 |
Hvor længe har du målt ?
Den kan godt være længe om at komme ned under 1 watt
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Mit gamle Panasonic plasma tv bruger ca 20w i de første par minutter efter det er slukket - først herefter går den ned på rigtig standby med <1w. Jeg mener at kunne huske, at det er digitalmodtager i tv'et, der først slukker på det tidspunkt.
Det kan også være din strømmåler? Jeg havde engang en billig en fra Harald-Nyborg, der var ubrugelig ved lavt strømforbrug.
|
|
![]() |
|
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Ja jeg har været lidt for hurtig, for den lander efter et stykke tid på 0,1 watt. Har bare to samsung tv som et splitsekund efter man har slukket ryger ned på normal standby forbrug.
Tak for hjælpen, så behøver jeg ikke være nervøs for at den æder det hele op :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |