|
lidt råd til valg af nas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2015 kl. 21:09 |
Hej
jeg kunne godt bruge lidt råd til valg af nas som kan skrive op til 5 ipcam i HD 720p og staem til atv3 og ipad siden jeg fik in-stillet min ene ipcam til at skrive på min billigenas så kan jeg ikke staem fra den samtidigt så er den noget belastet. så det vil give problem når flere ipcam. har fanget en ubrudt gæst midt nat har købt den swich denne http://www.proshop.dk/Netvaerk-switch/D-Link-DGS-1016D-16-Port-GLAN-switch-2215607.html li nu inter net fra EnergiMidt i Fiber deres box er bare moden tilslutte den 4/3 router er apple airport extreme 802.11 ac er max en mrd gammel. den del Ip adresser ud. skal have op til 4 ipcam når jeg fået anskaffet dem alle. plan om det skal køre på kabel. har kun to i øjeblikket har en atv 3 sat til og en til at ligge for plan om et tv i køkkenet. har en Medion Nas. nok skifte til noget beder en tids punkt. så er der jo en bærbar pc, ipad og iPhone og pansasonie blu ray afspiller air porte express til at spille musik over anlægget og link system. det meste køre er trådløs for øjeblikket. Iphone og Ipad blive smidt af i gang mellem. og det ser ud til det kun mig der køre på den kanal router ud deler. har 14 kabel hvor den skal side. men ikke alle kabel der skal bruges i for øjeblikket dem der er i værelser 4 stk. håber på lidt råd. ikke det jeg har meste forstand på. forbeholde for skrive fejl. håber det forstå med venlig hilsen Michael ![]() Redigeret af michael79 - 08-Marts-2015 kl. 09:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |