|
Fjernbetjening til Kodi, Win 8.1 samt PowerDVD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mcosta ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 22:56 |
Hej.
Jeg har for nylig investeret i en Nuc og installeret Window 8.1 pro, Kodi samt PowerDVD.
PowerDVD bruges udelukkende som ekstern afspiller til Kodi for at køre bluray 3D .ISO Bruger pt trådløs keyboard samt mus men vil gerne høre om der findes en fjernbetjening, som kan klare disse 3 opgaver? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil ofre lidt findes der flere programbare fjernbetjeninger der kan løse opgaven.
Selv bruger jeg en logitec smart control til mit medie center og den klarer også resten af mit setup. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Til Kodi på Raspberry Pi har jeg lige bestilt sådan en remote (TV'et den skal sluttes til har ikke CEC) :
Mon ikke den også virker til Win8 samt PowerDVD
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Til Pi'en skulle Flirc også være god. Den skal bruges med en af dine eksisterende fjernbetjeninger.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Nix : Beolink1000
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har ikke prøvet Flirc selv endnu, men jeg antager at dit "Nix" er grundet, at Beolink1000 kører på 455 kHz og dermed ikke kan fanges af de gængse IR-modtagere, der er på markedet? Hvis man har andre fjernbetjeninger, så skulle Flirc kunne lære IR-koderne uden problemer.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mcosta ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Jeg kan se at min Nuc har indbygget IR. Vil det sige jeg kan bruge min gamle popcorn (a-300) fjernbetjening? Hvis ja, hvordan sætter jeg så det op?
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
http://www.medieplaneten.dk/minix-air-mouse-a2
eller http://www.medieplaneten.dk/minix-neo-air-mouse-m1 Har den selv og de funker til de fleste modeler - så nok også til din
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |