recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intro film til hjemmebiografen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intro film til hjemmebiografen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Intro film til hjemmebiografen
    Sendt: 10-Februar-2015 kl. 07:27
Hej alle

Faldt lige over denne side som har nogle guides til intro film til hjemmebiografen http://ballyweg.net/index.html

Jeg har lavet en intro med 20th Century fox, hvor jeg har lavet teksten om :)

Så nu bruger jeg Kodi med Cinema Expreince add-on og har lavet et intro forløb før selve filmen starter. - Det er sjovt Wink

Så nu vises:
1: Rødt gardin som trækkes fra
2: 20th Century fox - hvor der står "Velkommen i Jakobs BIO"
3: Nyeste trailer fra apple movies
4: THX monster - hvor den spiller rundt i alle højttalerne + subwoofer
5: Nedtælling til film - starter ved 10 og tæller ned - den bruger også alle højttalerne + subwoofer
6: Selve filmen

/Jakob

Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2015 kl. 08:12
Hehe ja det er nu meget sjovt at rode med Cinema Experience - det kan bl.a. også bruges til at styre fjernbetjente gardiner osv i hytten hvis man har det.

Jeg måtte dog bukke under for at den bedre halvdel ikke gad se på den "lange intro" når vi skulle se film :P 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2015 kl. 17:42
Som juiceren skriver, kan det også køre med Phillips Hue, hvor lyset bliver automatisk dæmpet. Men ja det er meget sjovt at rode med
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu