|
grafik problem Kodi + Mac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2015 kl. 21:10 |
Jeg har en Mac mini (yosomite) hvor jeg kører med Kodi som mediecenter.
Efter min opdatering til den nye osx har jeg fået det problem at jeg meget ofte får en meddelelse om at der er opstået et grafisk problem. Jeg har googlet en masse og har prøvet at trykke på diverse indstillinger, men det bliver ved med at dukke op, specielt hvis den har slumret. Det er lidt besværligt at få meddelelsen væk igen og min dreng er godt træt af at have det midt i billedet når han ser tegnefilm. Andre med samme problem, som kender til en løsning ???
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke en løsning, men samme problem. Så følger lige.
Man må kunne ignorere den besked? |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg har prøvet at sætte det op så jeg ikke får beskeder i min meddelelsescenter, men den dukker stadig op og lægger sig øverst til man har trykket på den med en mus.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Recurring error: A graphics problem has been detected.
Redigeret af GlobulusDK - 28-Januar-2015 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
Tak for linket. Jeg havde forsøgt mig med en del af løsningerne uden held.
Nu ser det dog ud til at den nyeste opdatering har løst problemet. Meddelelsen et ikke dukket op de sidste havde jeg har brugt min mac. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |