recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-kanal sortering i MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV-kanal sortering i MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 442
Direkte link til dette indlæg Emne: TV-kanal sortering i MCE
    Sendt: 24-Juli-2006 kl. 21:13

Efter at have fået min nye Selector HD til at fungere perfekt via mit MCE-center kan jeg pludselig ikke huske hvordan man redigerer kanalrækkefølgen

Er der nogen der kan genopfriske min hukommelse ??

Eller kan man overhovedet gøre det når man bruger en settop-box (Selector HD) ???

Redigeret af ajaj - 24-Juli-2006 kl. 21:13
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2006 kl. 21:21

De kanaler som du modtager med en extern Tuner kan jo i sagens natur ikke ændres (rækkefølge) i MCE. De ligger jo ikke i MCE.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 442
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2006 kl. 21:47

OK, jeg tænkte det nok. Jeg blev i tvivl fordi når jeg trykker på fx 1 på mce-fjernbetjeningen så skifter selectoren via mce ir-øjet også til 1 selvom kanalen også hedder 2102 på selectoren. Dvs at 1 på selectoren refererer til en bestemt kanal. Derfor troede jeg at man kunne ændre rækkefølgen 12345 til fx 23154 da de alligevel refererer til et helt andet nummer.

Kanalrækkefølgen i mce's programguide er iøvrigt ikke den samme som Selectorens ??

Tak for det hurtige svar

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu