recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medion vs Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedion vs Panasonic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janpetri Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Medion vs Panasonic
    Sendt: 22-Juli-2006 kl. 11:30

Hej

Jeg har kigget på fladskærm meget længe. Seriøst de sidste 2 måneder.

Jeg havde fundet frem til at jeg skulle have Panasonic TH42PV60 og havde forhandlet mig frem til en pris på 17000 kr med fod.

Fik kolde fødder og synes det var dyrt da jeg fandt at man kunne købe Medion MD30022 42" plasma til 10000 kr med returret.

Det var jo fristende at spare 7000 kr...Men, men, men, man får jo som bekendt hvad man betaler for. Det er simpelthen ikke godt nok til den pris. Derudover har jeg fundet ud af at jeg skal have lidt mindre TV på 37"

Derfor har jeg nu bestilt det bedste jeg kan få i 37" til 15000 kr med fod, nemlig Panasonic TH37PV60. Jeg synes ikke jeg ser noget bedre til prisen i butikkerne. Modtager gerne kommentarer både positive og negative på dette indlæg.

Venlig hilsen Jan

Snart Panasonic TH37PV60

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2006 kl. 12:34
Panasonic 37PV60 er den bedste Plasma skærm til prisen overhovedet, ganske enkelt en super skærm som du med garanti bliver glad for , og du har helt ret i at du får hvad du betaler, især indenfor fladskærms markedet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu