recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC HDMI lydudfald
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC HDMI lydudfald

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC HDMI lydudfald
    Sendt: 09-November-2014 kl. 12:28
Jeg har nogle lydudfald en gang i mellem når jeg afspiller film eller tv i XBMC.

Der kan være 15-30 minutter i mellem lydudfaldene.

Billedet er fint.

Jeg oplever, at det er sket efter jeg ville afprøve en gammel soundbar og gik tilbage til HDMI-lyd via fjernsynet.

Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere lydsoftware realtek.
Jeg har forsøgt at nulindstille lydopsætning i XBMC.

Jeg overvejer at af-/geninstallere HDMI-driver eller XBMC. Eller måske endda Windows (det bør jo gøres en gang i mellem).

Er der nogen der har en god ide til hvad der er galt?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 17:51
Afinstaller eller deaktiver din Realtek driver. (Foretrækker have den deaktiveret i enhedshåndtering)

Afinstaller din hdmi driver, og installer den igen, genstart nu og se om det ikke hjælper.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 10:52
jeg oplevede noget lignende for 1 års tid siden, jeg fandt løsningen ved at skifte fra hdmi til optisk, og tilbage igen, så var det løst.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu