|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() Sendt: 12-Juli-2006 kl. 14:54 |
Der har været et indlæg om samme - jeg kan ikke finde det. Er der en, der kan forklare mig, hvad Shop mode på R71 er. Den tråd, hen henviser til - men ikke kan finde - angav, at holdt man menutasten på apparetet inde i mere end fem sekunder, så bevaredes alle indstillinger - også ved strømafbrydelse. Forleden aften gjorde jeg det. I aftes (formentlig 24 timer efter jeg holdet menutasten inde) blev skærmen sort et øjeblik, linjen nederst viste "Shop mode", og så kom billedet igen. Strømmen har ikke været afbrudt.
Redigeret af jnvir - 12-Juli-2006 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej jnvir,
Jeg kan heller ikke lige finde det indlæg vedr. Shop mode. Men fra det amerikanske AVS Forum, kan jeg se at Shop mode er en tilstand beregnet til at blive aktiveret på de modeller forhandlerne har stående rundt omkring i salglokalet. Når Shop mode (kunne oversættes med "indkøbs tilstand") er aktiveret, nulstiller TV'et selv alle farve-indstillinger hver halve time (for at eliminere evt. pilfingre i butikken). Tilstanden kan aktiveres og deaktiveres ved at holde Menu-knappen på selve TV'et(! - ikke fj.betjningen) inde et stykke tid - indtil menuen forsvinder og teksten 'Shop Mode' skrives på skærmen (måske efterstillet med 'off/on'). Se evt. mere i trådene her og her (på engelsk - sidstnævnte er dog nede lige pt.) /Lars |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Hej, tak for info. Det lange tryk på menytasten på apparatet 'skifter' mellem 'Shop mode' og 'Dynamisk', desværre ikke med on/off efter, så jeg antager, at 'on' må være underforstået. Nu står den indstilling på Dynamisk (formentlig fordi det er den indstilling, jeg har valgt i apparatet). Nu er det spændende at se, om apparatet tror, der står i en butik, og derfor vil vende tilbage til Shop...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |