|
3D fra PC til TV - VT50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pcjt ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2009 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2014 kl. 15:21 |
Jeg har efter adskillige forsøg med alle mulige indstillinger forsøgt at få 3D op på mit panasonic VT50 uden held.
Så jeg håber der er en med et panasonic TV der lige ved hvad man skal gøre for at få det til at virke. Har prøvet med Power dvd 14 & Arcsoft Total media 6 uden held GF kort: Asus GTX 770 Jeg har prøvet med 24hz 50 & 60hz Prøvet checkerboard mode som laver 3D til Tv'et men som det ikke registrer som 3D HDMI kablet virker med sony 3D blue-ray afspiller. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du husket skifte til 3D manuelt i Nvidia driveren? Det skal manuelt slås til og fra i denne.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |