recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbmc og seperate dts hd ma lydspor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

xbmc og seperate dts hd ma lydspor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: xbmc og seperate dts hd ma lydspor
    Sendt: 08-Juli-2014 kl. 20:42
Hej, jeg er igang med at eksperimentere med min intel nuc med openelec og xbmc. indtil videre kører det fint med mkv filer med dts hd master lyd. men når jeg forsøger mig med seperate mkv filer med dts lyd, og finder den originale dts hd master lydspor xxx.dtsma, kan xbmc ikke finde lydsporet. VLC kan heller ikke. Jeg troede at hente seperate lydspor var på samme måde som at downloade seperate undertekster. Nogen der har nogle erfarringer her?
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
Kosire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2013
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kosire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 21:01
Du skal muxe lydsportet ind i .mkv filen med MKVMerge. Du kan have så mange lydspor du vil have i MKV filen. Det er vidst kun undertekster der understøttes at ligge ved siden af.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu