|
5.1 via toslink på en NUC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2014 kl. 09:10 |
Jeg overvejer kraftigt en Intel NUC DN2820FYK som en ny mediaafspiller til stuen.
Jeg har dog det problem, at min ikke så avanceret surround receiver ikke har hdmi, så jeg skal have lyden over via toslink. Her stopper min viden til gengæld, så hvordan får jeg det løst uden at blive ruineret? |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal kigge på noget a la dette:
Redigeret af Pony65 - 07-Maj-2014 kl. 10:29 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Så lige at der er en billigere model:
Eller, hvis du vil undgå ekstra strømforsyninger er der også USB til Toslink Men hvor de fås i DK ? Måske er der nogen herinde som ved det eller selv har prøvet
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Takker for svar. Havde ikke lige tænkt i den retning, troede det var nogle USB lydkort, som jeg skulle over i.
Som udgangspunkt vil jeg gerne have en så billig løsning som muligt. Problemet er ikke om det bliver et par hundrede kr dyrere (slet ikke), men hele min idé er lidt, at løsningen skal være økonomisk, hvilket også forklarer valget af NUC modellen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |