|
Ny blueray istedet for PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2014 kl. 19:26 |
Hey
Jeg er på udkif efter udskiftning af min PS3 som Blueray afspiller. og har kigget lidt på Panasonic BDT500 som fåes til en god pris ( ca 2-2400 ) Også er det også lidt et plus den har 2 HDMI da min AVR ikke understøtter 3D men mit tv gør, samt at det er en panasonic så jeg kan bruge samme remote som til mit TV. Men er der nogen der kender til denne afspiller? eller kan jeg få noget langt bedre i denne prisklasse.?
|
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er lidt i samme problemstilling. Har et pana GT50 og vil gerne fortsætte med pana, men er der et bedre valg, når receiver ikke understøtter 3D og 2 udgange derfor er værdsat.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |